ARTDECO mineralinė akių šešėlių bazė

Norint, kad šešėliai išsilaikytų intensyvūs ir nesubėgę ant akių vokų svarbu naudoti akių šešėlių pagrindą/bazę. Ypač jeigu oda yra riebi. Pati prieš tai esu bandžiusi tik Essence šešėlių bazė, kuri nebuvo bloga, tačiau jos tamsi spalva man buvo netinkama naudoti. Tad išsirinkau kitą iš Artdeco mineralinę bazę. Artdeco kosmetika man patinka, ji pasižymi savo kokybe, ką esu bandžiusi man viskas patinka: maskuokliai, šešėliai, skaistalai, lūpdažiai. O ir kainos ganėtinai prieinamos, tokios per viduriuką.

img_7694

O dabar apie patį produktą. Produktas patogioje ir higieniškoje išspaudžiamoje tūbelėje.  Produkto kiekis 7 ml, tad tokį dalykėlį, kadangi jo reikia labai nedaug naudosite ilgai net naudojant kasdien, nors aš asmeniškai tiek veido, tiek akių bazių nenaudoju kasdien. Ši šešėlių bazė yra perlamutrinės spalvos, tačiau užtepus net šviesių šešėlių tas perlamutras nepersišviečia. Aplikavus bazę šešėlių spalvos tampa intensyvesnės. Bazė ypač pasitarnauja, kai naudoju šviesias, matines spalvas. Jos puikiai išryškėja ir akių vokai tampa puiki „drobė“ kitoms spalvoms. Kalbant apie patį akių šešėlių išsilaikymą galiu drąsiai teigti, kad šešėlių išsilaikymą prailgina 3-4 valandomis. Šešėliai nesubėga į raukšleles.

Produktas tirštos konsistencijos, neblogai pasidengia ant akių voko. Trūkumas, kurį pastebėjau,  jog ilgiau nenaudojant bazės ji šiek tiek uždžiūva ir susidaro toks kaip kamštis, kuri reikia isšpausti ir tada naudoti bazę. Mano nuomone, tai visai puiki priemonė už prieinamą kainą, kurią naudosite tikrai ilgai.

Privalumai:

  • Išlaiko akių makiažą ilgiau
  • Suintensyvina šešėlių pigmentaciją
  • Prieinama kaina

Trūkumai:

  • Šiek tiek džiūsta

Kaina: apie 10 eurų

Kur galima įsigyti: Douglas, Kosmada, Kristiana

Parašykite komentarą