MAX FACTOR Pan Stik Maskuojamoji priemonė

Šį kartą įrašas apie maskuojamąją priemonę  iš Max Factor. Apskritai kalbant apie šį kosmetikos gamintoją, pastebiu, kad jis mažiau aprašomas tinklaraščiuose, juo mažiau kas domisi. Bent aš asmeniškai esu išbandžiusi nedaug jų priemonių ir kažkodėl jos neatsiranda mano norimų pirkinių sąraše, galbūt todėl, kad ši firma mažiau reklamuojasi.

IMG_5375.JPG

Įsigijus šią priemonę, galiu pasidžiaugti, kad neprašoviau pro šalį ir pirkinys buvo vykęs. Taigi, šis pieštuko formos maskuoklis yra įdomios ir patogios išsukamos pakuotės. Mano turima spalva šviesiausia – true beige 12. Produkto kiekis 9 g. Galiu pasakyti, kad tik išbandžius galiu pasakyti, kad labiausiai įsiminė maskuoklio kvapas, kadangi jis tikrai stiprus ir jaučiamas. Man jis nepatinka, asocijuojasi su kokio išsukamo dezodoranto kvapu. 😀 Bet kas pavergia vos išbandžius produktą – pilnas maskavimas, jis labai stiprus: užmaskuos dėmeles, pajuodusius paakius, spuogelius ir pan. Priemonė gan sunkios tekstūros, tad reikėtų nepadauginti ir būtinai užfiksuoti, kadangi ji rieboka, tiršta. Panaudojus didesnį kiekį galima atrodyti kaip su kauke. Tad naudojant šį produktą, mano patarimas – mažiau yra geriau.  

IMG_5321.JPG

Dėl produkto riebios konsistencijos, manau kad jis puikiai tiks turinčioms sausą ar normalią odą merginoms. Sausinti neturėtų. Man, turinčiai riebią odą, neilgai trukus išsiskiria riebaliukas, o tada maskuoklis linkęs šiek tiek „nuplaukti“. Pan Stiką rekomenduočiau nešiotis rankinėje, kai dienos eigoje prireikia pataisyti makiažą, užmaskuoti tam tikras zonas. Dar vienas įdomus dalykas, kad priemonė nors ir sunkios konsistencijos nekemša porų. 

Apibendrinant galiu pasakyti, kad priemonė man patinka, kadangi yra mažoje pakuotėje, tinka kelionėse, nešiotis kasdien. Produktas puikiai maskuoja, tad kas ieško stipraus maskavimo priemonės, siūlyčiau išbandyti. 

Privalumai:

  • Puikiai maskuoja
  • Skalsiai naudojasi
  • Nekemša porų
  • Prieinama kaina

Trūkumai:

  • Erzinantis ir intensyvus kvapas
  • Nesulaiko matiškumo naudojant riebiai odai

Kaina: iki 10 eurų

Kur galima įsigyti: Drogas, Eurokos, Douglas, Kosmada.

Reklama

Parašykite komentarą

