NYX skysta dvipusė kontūravimo priemonė

Jau kuris laikas norėjau išbandyti kokią nors priemonę skirtą kreminiam kontūravimui, nors žinau, kad su tokiomis dirbti yra sunkiau, vistiek norisi išmėginti kažką naujo. Brangių produktų pirkti nesinori, kadangi nežinau ar išvis ši technika man pasiteisins ir bus patogi naudoti. Tad radau visai gerą variantą iš Nyx. Taigi, šiandien papasakosiu apie skystą veido modeliavimo priemonę.

IMG_8458

Mano turima spalva Taupe/Ivory. Norėjau, kad priemonė būtų šaltesnio atspalvio ir nelabai tamsi, kadangi nors ir vasara aš balta kaip visada 😀 Priemonė dvipusė vienoje pusėje šviesus maskuoklis, o kitoje tamsesnė kontūravimo priemonė. Naudojimas labai paprastas tamsinti vietas kurias norima pašešėliuoti, sumažinti, o šviesinti tas, kurias norima iškelti. Produktas gana skalsus, sklaidosi su Real Techniques kempinėle pakankamai gerai, tik svarbu per ilgai nelaukti, jog nepradėtų džiūti. Rezultatas gaunasi natūralus, gaivus, man labai patiko. Net nustebau, kad ši priemonė man taip tiko. Žinoma, laiko atžvilgiu geriau tiesiog pasiryškinti skruostikaulius bronzantu, nes tai man užtrunka mažiau laiko, tačiau kai norisi gražaus makiažo ir turiu laiko imuosi Nyx kontūravimo priemonės. 

IMG_8456

Priemonė ant mano riebios odos išlieka gana gerai, tačiau iki tobulumo dar trūksta, o ir žinant faktą, jog nuo riebios odos viskas nuplaukia daug greičiau, manau normalios odos savininkės gali tikėtis ilgesnio išsilaikymo.

Turiu nuojautą, kad naudojant šią priemonę kasdien ją išnaudočiau greitai, kadangi produkto nėra daug (2×5,3ml).  Nors žiūrint iš kitos pusės šią priemonę patogu pasiimti į keliones, kadangi ji mažo dydžio. Beje produkto galiojimo laikas yra 6 mėnesiai. Priekaištų šiam produktui neturiu, juo esu patenkinta ir džiaugiuosi savo pasirinkimu. Rekomenduoju pamėginti ir Jums!

Privalumai:

  • Paprasta naudoti
  • Lengvai sklaidosi
  • Atrodo natūraliai
  • Prieinama kaina

Trūkumai:

  • Greitai naudojasi

Kaina: iki 13 eurų

Kur galima įsigyti: Nyx parduotuvėje, http://www.topbeauty.lt, http://www.douglas.lt 

Reklama

Parašykite komentarą

